lambermont2.reismee.nl

Dankjewel Herman

Lieve Herman.

We zijn weer thuis na een fantastische reis van 3,5 maand. Wat hebben we veel gezien. Wat hebben we genoten van alle mooie dingen. Wat hebben we gelachen. Hoe fijn was het om al die tijd zo dicht bij elkaar te zijn. Ik wil je bedanken voor deze reis. Jij reed met auto en de sleurhut tussen alle Italiaanse weggebruikers door. Je laveerde, bedacht oplossingen en bracht ons veilig thuis. Na al die jaren ben jij nog steeds de liefde van mijn leven. En zoals ik al vaker heb gezegd:

Kom dan vullen we de glazen

en we drinken allebei

op een schitterende toekomst

die van jou en die van mij

op de prachtigste momenten

en het allerbeste plan

en we blijven steeds geloven

dat het altijd beter kan!

Kom dan vullen we de glazen

en we drinken allebei

op een schitterende toekomst

die van jou en die van mij.


Herman, ik hou van jou met mijn hele hart.


Reacties

Reacties

Jeanne

Aangedaan door jullie wederzijdse liefde.
Ik hoop op nog een (of meer) mooie reizen en de bijbehorende dagelijkse verslagen.
Wij proosten mee op de goede afloop?

Mien

Heel mooi gezegd en helemaal waar jullie zijn twee kanjers

Alie

Een verre reis, een reis naar binnen.

Billy Bond

Wat een diep gewortelde uiting van ware gevoelens. Een te koesteren voorrecht. Het mag jullie goedgaan in gezondheid en voorspoed met al jullie dierbaren, in lengte van jaren. Proost op jullie bestaan.

Marjan W

Zo liefdevol. Prachtig…..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!