lambermont2.reismee.nl

Dag 104, de laatste vakantiedag

Onze laatste vakantiedag. Tja, we sliepen lekker uit, speelden gezellig de woordspelletjes die we op internet doen in bed en besloten vervolgens te doen alsof we actief wilden worden. Na het ontbijt de boodschapjes gehaald en daarna aan de wandel gegaan. Omdat de blaren op mijn voet en Herman zijn knie niet meewerkten zijn we na 8 km stiekem, lekker illegaal, bij een pad vindersonderkomen gaan zitten. Schitterend uitzicht en er stonden prima stoeltjes buiten. Wat een luxe. Daar hebben we onze koffie gedronken en boterhammetjes gegeten en lekker zitten suffen. Totdat we ineens weer een aanval van werkdrift kregen. Gewoon weer een of ander waanidee van " we moeten...." Enz. Ik ben er nog steeds niet achter wat we zo nodig moesten doen.

We hebben in elk geval lekker van de plaat gegeten met ons schitterende uitzicht en genoten( en genieten) van onze laatste avond hier.

Morgenochtend vertrekken we in alle rust. Vermoedelijk zijn we tegen 5 uur thuis en daarna gaan we fijn uit eten.

Lieve mensen, we hebben een fantastische reis gehad. In 3,5 maand 4 dagen waarop n beetje regen viel. We zaten in de luxe positie alle noodweer en regen te omzeilen en onze plannen regelmatig bij te stellen. Natuurlijk hebben we veel aan onze kinderen en kleinkinderen gedacht. Gelukkig is er internet. Zo konden we de reis van onze oudste kleindochter en haar diploma uitreiking meemaken via internet. Ze ging met haar mama naar Thailand. We zijn heel trots op Mare. Daarnaast zijn er de twee kleintjes: Milou en Guus. We zagen ze op fotoos, filmpjes en met facetimen. En dan Janneke. Ik weet dat Janneke het heel moeilijk vindt als wij zo lang weg zijn. Maar ook Janneke sprak ik elke dag via whatsapp en soms met facetimen. Jann, mama is in aantocht meidje!

Onze lieve buren Henny en Wim hebben al die weken de luiken laten zakken en weer opgehaald, de post opgepakt en de planten begoten. Jullie begrijpen: wij geven deze buren nooit toestemming om te verhuizen! De liefste buurtjes ooit. Bas en Nien, Viv en Nick, ook jullie bedankt voor de zorg voor huis en tuin .

Billy Bond, onze zwager, en Mien onze lieve vriendin. Wat waren ze samen met ons enthousiast. En Alie, we gaan weer gezellig eten he. We bedanken iedereen die met ons meeleefde.

Dag allemaal, slaap lekker en tot morgen.

Mien

Wat een leuke laatste vakantie dag ik ga jullie verhalen missen leuk jullie vakantie mee te maken op naar de volgende vakantie jullie gaan nu genieten van de kinderen en kleinkinderen veilige reis naar huis

Alie

Veilige thuisreis.

Viviane

We hebben al 48 uur niet gegeten, dus als jullie nou een beetje doorrijden, we hebben hongerrrrr. Tot straks! En een kusje van Miloutje

Marjan W

Wat fijn dat het allemaal zo fijn is verlopen. Ik vind het knap hoor! Genoten van jullie verhalen die met zoveel humor zijn opgeschreven. Welkom thuis en nu: Weer terug in de tredmolen! Ik ☺️?

Billy Bond

Intense bewondering voor deze vastlegging van oprechte gevoelens, prachtig hoor.geniet en beste groet. Proost.