lambermont2.reismee.nl

Dag 103. Toch aan de wandel

Mijn kaak hield zich rustig vannacht. Blijft de vraag of het een stiekeme ontsteking is die daar groeit of dat het aanvalletjes van angina pectoris zijn. Het gevolg was dat we vanmorgen besloten aan de wandel te gaan. Een route die we al vaker liepen. Door bossen en weilanden. Deels schaduw, deels zon. Ruim 11 km. Het leuke is dat we, ondanks dat we 3,5 maand niet hebben gelopen, dit moeiteloos liepen ondanks de hier en daar flinke stijgingen en dalingen. Ik hoop dat het lukt een foto van de route te plaatsen. Waar we gisteren een olifantsrups zagen, zagen we vandaag een hazelworm. Soort slangetje. Ik probeer mezelf het prgramma van Komoot eigen te maken, maar ben te krenterig om daar geld in te investeren. Ik wil een route vastgelegd hebben voor mezelf. Punt. En die route wilde ik hier graag laten zien.

Na de wandeling zijn we even op de camping geweest om vervolgens op jacht te gaan naar blarenpleisters. Ja natuurlijk grossieren we daarin, maar eh....die blarenpleisters die we hebben, liggen toevallig allemaal in Bemmel.

En toen we eindelijk konden gaan zitten hebben we een rose frizzante uitgeprobeerd. Niet omdat wij dat zo graag wilden, maar omdat we dachten dat een van onze onze bloedjes dit wellicht lekker zou vinden (vies hoor Viv, niet drinken).Voor de zekerheid nemen we een paar flessen mee...

Morgen is onze allerlaatste dag. We gaan nog een keer lopen. Wel hopen we deze winter nog een keer bij Anneliese te kunnen logeren om hier een winterwandeling te kunnen maken. Ondanks al het mooie dat we hebben gezien staat 1 ding als een paal boven water: wij houden van de Eifel

Slaap lekker allemaal en tot morgen. En nu de link naar onze wandeling:

Mien

Als het mooi is loop je gauw een eind weg jullie zijn toppers

Jeanne

Aan alles komt een eind?‍♀️
Wat zal het in huis weer wennen zijn.
Het weerzien met je geliefden heerlijk.
Het fotoboek maken een herbeleving.
Goede thuisreis??

Alie

Kiespijn aan de voeten?

Billy Bond

Fijn dat jullie toch nog konden wandelen en vandaag dus op de terugreis zijn. Succes bij het uitpakken en opruimen thuis, en dan het plannen voor het winterbezoek; mooi bezigheden. Beste groet. En behouden aankomst. Beste groet van ons. Proost, ook thuis toch wel he.

Marjan W.

Angina Pectoris! Waarom denk je daaraan? Het is hopelijk gewoon kiespijn zeg!