lambermont2.reismee.nl

Dag 101. Dag Zuid Europa, hallo Duitsland

Na een voor mij zeer slechte nacht, vertrokken we om 9 uur van de camping in Frankrijk. Prima camping, zeker voor herhaling vatbaar MITS de krijsende buurvrouw daar dan weg blijft. Zonder gekheid: de camping lag bij een stadje dat we graag nader hadden bekeken. Wellicht n volgende keer.

De reis verliep voorspoedig. Na zo'n drie kwartier fraaie binnenwegen belandden we op de snelweg. Daar viel ik in slaap en Herman denderde door. Toen ik wakker werd zijn we aan de kant gegaan voor koffie en wat eten, waarna we onze weg vervolgden. Tja, en toen kwamen we bij Luxemburg aan. En wat is daar nu zo goedkoop???????jaaaaaaa, de Diesel. Dus: Krent&Co gingen keurig in de rij staan om de tank vol te gooien. Darrna reden we Luxemburg in,maar pas vlak voor de grens met Duitsland was er een rustplek voor een tweede kop koffie en boterham.

We reden goed gevoed verder en ik viel opnieuw in slaap. Niet verkeerd want de afgelopen 4 nachten heb ik het met een totaal aan 16 uur( hooguit) slaap moeten doen. En dat heeft een enorme impact op de Meniere bij mij. Rond half 4 waren we in Gerolstein en op deze camping zijn we bekend. Nee, niet zo bekend dat we handtekeningen staan uit te delen, maar we zijn hier vaker geweest. We staat op een prachtige plek en het weer is schitterend. De Eifel heeft onze grote liefde en we staan hier tot donderdagochtend. En dan .... komen we echt nasr huis.

Slaap lekker allemaal, tot morgen.

Mien

Wat fijn dat de rit goed is verlopen en dat je toch wat slaap heb ingelopen nu nog genieten van de laatste vakantie dagen welterusten en slaap lekker

Billy Bond

Twee vliegen in een klap, slapen en verplaatsen, dus weer fris aan de haak voor de volgende dagen. Geniet van dat alles en alvast goede reis naar huis. Beste groet, en vergeet het lekkere eten en borrelen niet he.