lambermont2.reismee.nl

Dag 97. Naar Asti

Om kwart over 9 reden we weg uit Marzabotto. Het weer was prima. Zon en nog niet warm. Omdat we vandaag vooral snelweg moesten rijden, hadden we weinig last van slechte wegen. Alleen het eerste stuk vanaf de camping de berg af richting de snelweg. Het beeld buiten veranderde van bergen in vlak land met aan weerszijden in de verten de bergen. En boven die bergen zagen we wolken hangen, en die bleven daar fijn hangen. Boven ons hoofd was de lucht blauw en liep de temperatuur vanmiddag op tot 28 graden. We hebben een paar keer een koffiestop en lunch stop gemaakt en om 3 uur reden we de camping in Asti op. Omdat we morgenvroeg alweer vertrekken waren we snel klaar met ons installeren. Geen matten voor de caravan, geen lampjes aan de luifel. Gewoon even gemakkelijk. Het is een keurige camping maar je hoort hier wel continue verkeer rijden. Tja, dat hadden we in Marzabotta niet.

Morgen gaat de rit naar Chamonix, daar blijven we twee nachten. En waar we zaterdag heen gaan zien we dan wel. Het weer ziet er voor komende dagen weer prima uit.

Zojuist ontdekten we overigens dat we geen goede kleding, lees winterkleding, bij ons hebben om boven op de Mont Blanc te kunnen dragen. De temperatuur is daar -4 graden en daar heb ik niet op gerekend. Morgenochtend om 9 uur staan we dus bij de kledingzaken hier op de stoep in de hoop maillots, wanten, sjaals en n trui te kunnen scoren.

Slaap lekker allemaal en tot morgen.

Mien

Zo fijn dat het zo goed gegaan is nu lekker uitrusten en goede reis morgen hopen dat het net zo verloopt als vandaag slaap.lekker

Alie

Je zou in de wolken kunnen zijn.
Goede veilige reis gewenst.

Marjan W

-4! Wow. Da’s schrikken!
Ruiken jullie de stal al? ?

Billy Bond

Mooi verslag van reizen door idem omgeving. Tijdige ontdekking van noodzaak tot dragen van voldoende kleding. Maat gaatbij deze ruime jeuze geen probleem zijn. Geniet van dit speciale uitstapje. Beste grietvan ons.