lambermont2.reismee.nl

Dag 95. 700 m3 rotsen op de weg

Vannacht heeft het een piepklein beetje geregend. En een keer gebliksemd. De campingeigenaar had dat al voorspeld, het slechte weer blijft hangen tegen de bergen in de verte meestal. Dus vanmorgen lekker in het zonnetje ontbeten onder een mooie blauwe lucht terwijl er regendruppels op ons vielen......????? Ja! Geen wolk te bekennen boven ons en het spetterende heel licht. We hebben ons vermaakt op de camping met lezen, wat breien, dutten en in de namiddag reuze gezellig nippen met de twee buurmannen. Gelachen, gedronken en daarna om half 9 een keer gegeten. En nu zitten we aan de thee. We zien op internet dat de Alpen, Zwitserland en Zuid Duitsland verzuipen en tot onze grote schrik is er een steenlawine, kijk bij de fotoos, gevallen op de weg die wij moeten rijden als we naar huis willen. De buien blijven zich vormen om ons heen, maar op zich zitten wij hier prima. We bekijken het maar een beetje hoe of wanneer we de reis gaan aanvangen. Herman wil woensdag gaan reizen,maar ik heb er een hard hoofd in. We gaan het beleven. Vanavond nog maar lekker genieten van het buiten zitten en de krekels horen zingen. De wind is flink afgenomen, dus dat is fijn. Slaap lekker straks en tot morgen.

Alie

Doe nog maar even kalm aan, Bemmel zal echt niet weglopen.

Marieke L.

En jij ook niet het Alie. Zal fijn zijn je weer te zien?