lambermont2.reismee.nl

94. Vol verwachting klopt ons hart.

Vandaag hielden we het vooralsnog droog. Het schijnt hier vannacht te gaan regenen. Op alle weersites wordt gewaarschuwd voor vreselijk slecht weer en aardverschuivingen en weet ik veel wat. Waar het op neer komt voor ons, is dat we niet kunnen vertrekken hier zolang het weer zo slecht is. We zitten hier bovenop n berg en wachten dus enigszins gelaten af wat er gaat gebeuren en hoe erg de schade zal zijn in de gebieden waar wij doorheen moeten om thuis te komen. We hebben voldoende eten en drinken aan boord en inmiddels is onze vuilnisbak verzwaard met flessen water:) . Op dit moment zitten we nog steeds buiten en is zelfs de harde wind gaan liggen . Herman heeft vanmiddag geleerd hoe hij een lekkere cocktail met Aperol moet maken. Reuze nuttig in stressvolle omstandigheden. We hebben gewoon gezellig geborreld met wat andere gasten, maar de feestverlichting is wel van de luifel gehaald en de matten zijn opgerold. De krekels zingen hun lied en de temperatuur is nu zeer aangenaam. Morgen slapen we denk ik uitgebreid uit, dan schijnt er wat regen te vallen namelijk. En ja, wat moet je op een camping doen als het regent? Juist! Uitslapen en in de namiddag het borreluurtje met de andere gasten doorbrengen in de kroeg. En dat is denk ik zo wat we morgen gaan doen. Dutjes, spelletje, nipje......Slaap lekker allemaal. Tot morgen

Alie

Daar zit je dan en maak er wat van.

Marieke L.

Zeker weten Alie.

Mien

Het enig wat geld is dat jullie veilig zijn rustig aan en lekker uitslapen

Billy Bond

Goed dat jullie zo verstandig weten te anticiperen op de weersverwachtingen voor de regio; inderdaad al heftige toestanden hier en daar. Dus ga daar op charmante wijze gewoon door met nippen; zappen, grappen en gezellig badderen. Geniet en beste groeten.

Jeanne

Hey, je verhalen worden steeds leuker en spannender. Ik hoop dat jullie de weersomstandigheden goed doorstaan!
Gelukkig zijn jullie niet voor een kleintje vervaard?. We volgen jullie verder vanuit Spanje.

Marieke L.

Mochten jullie Sinterklaas spreken Jeanne, we willen graag waterskies en n rubberbootje?