lambermont2.reismee.nl

Dag 91. Wij, de babyboomers

Vanmorgen zijn we rond half 9 opgestaan. We wilden onze buurtjes uitzwaaien. Jammer dat ze weg zijn, het was gezellig en leuk. We hebben bedden verschoond en twee wassen gedraaid en ons verder koest gehouden. De temperatuur liep al snel op. Om half 1 was t al dusdanig warm dat we eerst naar het zwembad gingen voor een dipje. Dat was heel lekker en we koelden goed af. Daarna heb ik een lunch gemaakt van restanten en we hebben er een fles bubbels bij genomen. Bij dit warme weer moet je goed drinken en we doen ons best.

Na de hap volgde de nap en daarna hebben we opnieuw een dipje genomen in het koele nat. En na het dipje volgde.......jawel, het nipje. We hebben reuze gezellig op t terras gezeten met een ander stel tot we tegen half 8 maar eens gingen eten.

Ons leven hier is natuurlijk gruwelijk decadent, maar ja, wij zijn de babyboomers:):)

Blijf braaf allemaal, slaap lekker, hier wordt het morgen 39 graden dus dat wordt weer een dag van dutten, dippen en nippen.

Alie

Je zal er maar zo bijzitten..

Mien

Dat was een ontspannende dag je hoefde geen gebedje te doen want er was geen afgrond op naar morgen

Billy Bond

Om de juiste definities te begrijpen, is dit weer een verslag met spanning. Zappen, zippen, nippen, dutten, duiken, zuipen, zitten, plonsen. Al met al belevenissen voldoende. Geniet en beste groeten.

Marjan W

Zelfs met weinig spannende gebeurtenissen weet jij er altijd een leuk verhaal van te maken!