lambermont2.reismee.nl

Dag 88. Niks bijzonders

Omdat het erg warm zou worden vandaag zijn we redelijk op tijd gaan boodschapperen. Ik zag dat ons donderdag 41 graden te wachten staat hier. Langleve het zwembadje. We hebben n was gedraaid na het boodschapperen en na een siësta zijn we weer onze sociale verplichtingen nagekomen. De vergadering werd vandaag in het zwembad gehouden. Bij aankomst stonden er al 10 mensen in het water te wachten. Maar, zonder gekheid, het is heel fijn dat hier n badje is om af te koelen EN dat de camping bovenop een berg staat. Daardoor is het hier iets koeler dan beneden bij de winkel. We hebben hier gezellige contacten en rond 5 uur was het weer terrastijd. Ik had trouwens gele pastasaus gekocht om uit te proberen. Dat smaakt inderdaad anders, minder tomaterig, dan de rode saus. Het was lekker dus we nemen een paar potjes mee naar Holland. Daar heb ik ze nooit gezien, maar het is niet onmogelijk dat ik er overheen gekeken heb.

Nu zitten we buiten met thee. De krekels en de chicades zingen en het is pikdonker. Herman heeft net nog een spelletje gedaan met de buurjongetjes. Morgen wordt het hier 38 graden. Na het weekend gaat ook hier de nodige tegen vallen. Daarom vertrekken we voor die tijd.

Slaap lekker allemaal.

Mien

Best lekker zo een niks dag echt vakantie

Billy Bond

Keurig gedrag en vdrdlsg van vredige dag dat is echter rust, zelfs nogeens over recepten geleerden dat is niet niks. Geniet van alles. Beste groet.