lambermont2.reismee.nl

Dag 86. Plonsje doen, siësta houden

Rond kwart voor 9 stonden we op . We hadden de buurman beloofd dat hij de komende dagen met ons mee kan rijden als hij boodschappen wil doen. Aangezien de buren twee kleine jongetjes hebben, moet je dan niet te laat gaan. Zo reden we dus tegen half 11 de berg af richting de supermarkt. Tot ons grote plezier stond daar verse sushi, wat het eten koken voor vanavond eenvoudig maakte.

Tegen lunchtijd waren er terug. Gezien de temperatuur was het verstandig een slokje koffie te nemen, een hapje te eten en dan, voor we aan de siësta zouden beginnen, eerst even n plonsje te nemen. Zo gezegd zo gedaan. Ja, er valt bitter weinig spannends te vertellen. We genieten enorm van de rust op deze camping. Nemen onze rust, doen weinig, beetje lezen, want het is hier 37 graden. Glaasje drinken op het terras, plonsje maken en socializen met andere kampeerders.

Morgen worden we actief! Dan hebben we kaartjes om om 12 uur een paleis te gaan bezichtigen. Ja, bij deze temperaturen!

En hier zitten we nu in het donker. Ik ben met n krukje op het terrein van de buren gaan zitten. Zij zijn uit eten maar hun Golden Retriever lag weer te janken. Hij mist zijn roedel. Dus hou ik hem maar gezelschap tot ze terugkomen.

Slaap lekker allemaal en tot morgen.

Mien

Wat heerlijk zo een dag rustig alles mag niks moet

Theo v E

Als een echte hondenfluisteraar.
De campinggasten zullen je dankbaar zijn.

Alie

Zijn jullie misschien wel met pensioenen en niets te doen?

Marjan W

Jullie zijn goede buren! ??
Heerlijk, dagen waarin niets hoeft…..

Kim (van Gijs)

Het klinkt heerlijk allemaal, en enerverend op zijn tijd. Heel leuk om mee te lezen met jullie reis.

Billy Bond

Het gaat om het genieten en dat lukt jullie als een vanzelfsprekendheid, de spanning gooien jullie er met verve doorheen, maar ook de rust. Fantastisch dat Marieke zo effectief met de hond van de buren is omgegaan, leuk hoor. Geniet. Proost en eetsmakelijk. Beste groet van ons.