lambermont2.reismee.nl

Dag 85, gewoon op de camping

De dag begon voor ons rond half 9. De nachten zijn erg warm, 24 graden, dus we hebben 's nachts de luiken dicht zodat het donker is en de airco aan. Zeer milieu onvriendelijk maar uiterst effectief. Hierdoor slapen we gewoon stukken beter.

Zoals bekend komen( en gaan) kabouters altijd 's nachts als je ze niet ziet. Wel, onze buurman "de kabouter" hebben we wel overdag gezien maar vanmorgen was hij ineens foetsie. Het was vast een echte!

Herman is na het ontbijt op de ladder geklommen die Jasper hem had gegeven,om zo te kunnen zien hoe het met de luifel zat. Hij heeft het ding weten te repareren. In zoverre, dat de dealer en naar moet kijken als we weer thuis zijn. Maar we hoeven nu niet meer bang te zijn dat het ding onderweg loslaat.....ik moet er echt niet aan denken. Aansluitend heeft hij onze "feestverlichting" opgehangen, zodat er nu om de luifel heen een rand vrolijk gekleurde lampjes hangt.

Na de koffie zijn we boodschappen gaan doen. Ik wilde gnocchi maken en in de oven gratineren, maar heb geen ovenschaaltje mee. Uiteindelijk hebben we een paar aluminium bakjes gekocht. Zo' n glazen schaal is meteen loodzwaar en ik vermoed dat zo'n ding de bergen niet overleeft met alle troep van dien.

Vanmiddag hebben we gesocialized in het zwembad. Er waren twee heren die we hier vorig jaar ook ontmoet hebben en de ouders van Jasper zijn hier ook nog steeds.

We hebben lekker gegeten. In het restaurant afgelopen week had ik gegratineerde gnocchi gegeten. Ik probeer dan altijd uit te vogelen wat er in zon' n gerecht zit. Helaas kon ik nergens eekhoorntjesbrood vinden. Maar met een aanpassing mijnerzijds hebben we een hele lekkere maaltijd gehad.

En hier zitten we dan met een kopje thee onder onze feestverlichting. Slaap lekker straks.

Mien

Best een ontspannende dag en fijn dat het gelukt is met de luifel een hele geruststelling want jullie hebben nog een hele rit voor de boeg ga lekker genieten van gezellige lichtjes

Marjan W

Heerlijk toch, zo’n relax-dag waarop niks hoeft en alles mag. Geniet ervan!

Billy Bond

Wat een gezellig verhaal. Fijn dat Herman de luifel kon repareren, een geruststelling. En nu ook de sleurhut compleet is met de lampjes, dus dan is het goed lezen en rusten. Geniet van dit alles. Fijn dat jullie zo degelijk uitgerust zijn zodat jullie ook de hogere temperaturen goed kunnen doorstaan. Geniet en beste groet.

Alie

Echtpaar Tut & Frut op vakantie.