lambermont2.reismee.nl

Dag 77. Niksen

Na alle commotie van gisteren en alle volle dagen in de dagen daarvoor hebben we besloten om vandaag even een dag vakantie te houden. Dat wil zeggen laat opstaan, slechts de hoognodige dingen doen en verder lekker buiten zitten, boek lezen, dommelen, noem maar op. Zo gezegd zo gedaan: laat opgestaan, heerlijk rustig ontbeten. Zaak opgeruimd. Maar toen moesten we natuurlijk ook de wc-cassette legen. Dat is toch wel een dingetje! Daarvoor moet je dus 13 minuten rijden enkele reis. All in ben je dus zo’n 40 minuten kwijt. Met recht ‘kwijt’. Vandaag viel dat mee want we moesten toch ook boodschappen doen. Bij Lidl gedaan. En daar hadden ze zowaar sushi. Vers en naar later bleek heel lekker. Voor de lunch heeft Marieke een keer pannenkoeken gebakken. Dat doet ze iedere vakantie wel een keer. Ze waren heerlijk. Daarna zijn we van alle zware bezigheden maar even gaan bekomen door in de caravan op onze bedden een tukkie te doen. Lekker koel. Werkt prima. De rest van de middag hebben we bij een heerlijke temperatuur lekker in de schaduw gezeten. Herman met een boek en Marieke heeft weer stenen beschilderd. Heerlijk rustig. Na de sushi als avondeten zitten we nu weer buiten te genieten van de krekel-geluiden. En waarschijnlijk gaan we net zo laat naar bed als gisteravond. Toen was het namelijk zo aangenaam buiten dat we tot ca 00:30 buiten hebben gezeten.

Mien

Best lekker zo een dag dat moet kunnen

Billy Bond

Dat was genieten ten top, uitmondend in kunst en culturele hoogtepunten. Ga zo door, heerlijk toch. Beste groet van ons. Proost, dat niet vergeten he.