lambermont2.reismee.nl

Dag 60. Zwempret

Vandaag werd ons warmte beloofd. Om 11 uur was het dan ook al 35 graden en een uurtje later stond de teller reeds op 38,5 Na het ontbijt en de huishoudelijke klusjes zijn we eerst boodschappen gaan doen. Datgene dat ik zocht was nergens te vinden: kokosmelk voor een saus. Dan maar wat anders eten. Na terugkomst op de camping hebben we koffie gedronken en zijn toen het zwembad ingesprongen. Een zwembad helemaal alleen voor ons. De " weekend Italianen" zijn allemaal vertrokken gisterenavond, en nu is het dus heel rustig hier. 's middags verschuilt iedereen zich in zijn caravan of onder een boom om te slapen. Dat deden wij ook,maar pas nadat we ons hadden uitgeleefd in het zwembad.

Na een siësta van een paar uur was het half 5 en tijd voor een nieuwe sprong in het bad. Hoewel op internet werd gezegd dat het hier regende,was dit niet zo. Er hing inderdaad een wolkendek boven Narni, maar de regen die naar beneden kwam verdampte onderweg door de hitte. Het is hier kurkdroog.

Morgenochtend vertrekken we naar Sorrento. Dat gaat een lange rit worden van 320 km. Dat wordt dus vroeg opstaan en het zo versieren dat we niet aankomen als de camping siësta houdt....

Mien

Lekkere dag vervelend als je wat wil en niet te koop maar dat is voor jou niet vreemd maar het zwembad maakt een hoop goed hoop dat jullie morgen een goed wegdek hebben op deze rit