lambermont2.reismee.nl

Dag 57. Agressieve boom

Een kort verhaal vandaag. Vanmorgen zijn we naar een bijzondere Coöp geweest. Eentje die echt allerlei luxe artikelen had, die ik nooit eerder zag. Een koelkast vol met glutenvrije, versgemaakte taarten. De verleiding was groot, maar waar laten we het ding. Het was genoeg voor 8 personen. Allerlei bijzondere tapas en veel glutenvrij. Een complete wand glutenvrije zooi, zeker 6 m breed. Mijn mond zakte open. Ze hadden wel groente en fruit, een enorme vrieskast met de duvel en zijn moer aan ingevroren groenten, maar geen potjes groenten( lees: asperges). Enfin, we hebben verse groenten en vlees gehaald en zijn dezelfde mooie route teruggereden. En mooi is het hier.

Na de lunch zijn we in het zwembad gaan afkoelen. Het blijft heel bijzonder: een zwembad bovenop een berg en als je aan de rand gaat hangen kijk je het dal in.

Hoewel het hier niet heeft geregend was het vanmorgen zwaar bewolkt hier. En nu, 21,17 uur, is het opnieuw zwaar bewolkt met hele donkere jongens boven ons hoofd. Maar de weersvoorspellingen zijn dat die buien in Noord Italië gaan vallen, dus wij beschouwen ze als zigeunerwolken. Dat zijn dus reizende wolken. Noord Italië, maak je maar weer op voor een hoop nattigheid.

Morgen vertrekken we naar Narni. Op zich geen wereldreis, maar met de ontzettend slechte wegen hier zal het wel weer even duren. Vandaag moesten we 27 km rijden waar we dus 55 minuten over deden. En toen Herman ergens achteruit wilde rijden, was er zo'n asociale Italiaanse boom die stokstijf achter hem bleef staan. Niet te geloven zeg. Zelfs toen Herman hem even lekker ramde met de achterkant bleef het kreng staan. Gelukkig had het ding geen schade aangericht

Na onze eerste badronde volgde een tweede. Heerlijk. En genieten van de kinderen die daar ook in spelen. Het leven van reizende pensionado's bevalt ons uitstekend. We hebben er talent voor mag ik wel stellen. Maar....het blijft een uiterst vermoeiend baantje.

Mien

Wat heerlijk zo een winkel dat jou mond open viel dat zegt wel wat zo voor het pakken

Mien

Wat een prachtig uitzicht van jullie plek

Billy Bond

Uitputtende vergaping aan veel lekkers, zal aan ieders energie en enthousiasme hebben bijgedragen. Dan valken die slechte wegen wel te verdragen, maar de schokbrekers zal een ander verhaal zijn. Blijf als pensioenadviseur dit energieniveau vasthouden. Beste groet en geniet.