lambermont2.reismee.nl

Dag 55. Het zwembad

Gezien de temperaturen en de adviezen van de overheid, zijn wij vandaag legaal lui geweest. Om te beginnen wat uitgeslapen. Na het ontbijt en de dagelijkse klusjes wilden we toch de wandeling rondom de camping gaan maken dus: bergschoenen uit de auto gehaald en aangetrokken. We hebben de route na 10 minuten onderbroken, het was reeds te heet. En het is hier flink klimmen en dalen op de camping.Maar als je hier wilt douchen of naar je auto of de wc wilt of het zwembad of de gemeenschappelijke plek wilt bezoeken, dan moet je eerst klimmen! Klimmen tegen stijle hellingen die vooral uit stenen bestaan. We hoorden dat een paar dagen geleden een mevrouw gevallen is op de stijle helling voor onze plek. Zij stond daar met man en caravan en ze is dus onderuit gegaan. Met een ambulance afgevoerd: gebroken been. Die hellingen zijn een dingetje. Van zijn lang zal ze leven krijg je hier je sleurhut niet zelf van de camping af. Morgen willen we de was doen en 1 keer raden waar de wasmachine staat....ja, op de absolute top van de berg vlakbij het zwembad. Dus na die klim duiken we het bad in.

Dat zwembad is fraai hoor. Niet groot maar wel heel fraai gelegen. Op de top van de berg. En als je aan de rand hangt kijk je zo naar beneden en km van je af. Het is een zg Infinity zwembad.

Nadat we aan het eind van de ochtend gesocialized hadden in het zwembad hebben we geluncht met een lekkere salade. Daarna was het dusdanig warm buiten dat we lekker onze siësta zijn gaan houden.

En zo kwamen we rond half 5 weer uit ons hol. Ik heb wat zitten schilderen en daarna zijn we weer gaan afkoelen in het zwembad. Zo tegen 8 uur zijn we groenten, vlees en vis van de plaat gaan eten en nu is het half tien. De thee is gezet, de e readers liggen klaar en we gaan met kaarsjes aan nog gezellig een paar uurtjes genieten van de afkoeling die de avond ons brengt.

Morgen op tijd op, want we willen de plek bezoeken waar restanten zijn van de Etrusken. Dat is slechts 27 km verderop, maar Google zegt dat je er een uur over rijdt! Laat me raden wat voor wegen dat zijn .....

Mien

Heerlijk zo een dag dus morgen wordt het gebedje doen voorjou maar jij heb een goede chauffeur

Eva

Nou zeg, wat een avontuur!

Billy Bond

Geweldig avontuur weer met spanning ten top mede door de gruwelijk slechte weggetjes masr altijd verstandige oplossingen, en flexibiliteit tot aanpassing van het programma dus altijd tevredenheid voor de hele dag. Mooi en knap werk. Beste groet en geniet.

Marjan

Jullie maken er het beste van. Lastig allemaal hoor. Hou vol! Het komt goed. ????☺️