lambermont2.reismee.nl

Dag 48.Gediplomeerd

Wel, we kunnen met vreugde mededelen, dat jullie ons met een gerust hart het diploma:

"Diploma Luieren voor Grijsaards niveau 3"

kunnen geven. Echt, behalve n afwasje en eten koken, hebben we geen ruk gedaan vandaag. Jawel, ik heb steentjes beschilderd en we hebben acte de presence gegeven in het zwembad om even bij te kletsen met andere grijsaards. En ja, we zijn naar het terras gesjokt voor een cappuccinootje en een glas wijn. Maar verder niets. Lezen, doezelen, beppen.

Er is een wijnproeverij bij het terras en een BBQ. Met de BBQ kan ik niet meedoen ivm mijn gluten probleem. Aan de wijnproeverij kunnen we wel meedoen, maar er wordt natuurlijk verwacht dat je het nodige koopt voor een stevige prijs. En DAT doet ons nu net herinneren aan Montepulciano waar we vorig jaar waren. Een piepklein stadje boven op een berg. Schilderachtig, heel oud, en er mochten geen auto's in. Daar kon je wijn kopen die ALLEEN in Montepulciano te koop was,omdat hij daar gemaakt was. Een beperkte oplage zeg maar. Dus, wij sukkels, kochten daar het nodige. Lekker hoor. Maar terug in Holland ging ik op een gegeven moment naar de Lidl. En het eerste dat ik daar zag staan was.....ja, Montepulciano wijn. Eerlijk is eerlijk, heel erg lekker. Dus in Holland hebben we 24 flessen gekocht. En ja, jullie mogen hier om lachen. Waar jullie niet om mogen lachen, is dat Herman nu net zegt:" kijk eens omhoog".....ik wil het niet weten! Vannacht heeft hier een, laten we zeggen stevige, wind gestaan. Het dakraam klapte dicht terwijl ik op de wc zat. Ik was meteen wakker. Verder was het hier zonnig vandaag en 35 graden. DAT verhaal mag ik hier graag volhouden. Dus: die enorme dikke vette donkere wolk is hier NIET boven mijn hoofd.


Reacties

Reacties

Billy Bond

Waarlijke weergave van de belevenissen van de dag waaruit blijkt dat genieten, zoals het beschilderen van steentjes, tot de wareckunsten behoort. Beide gaan jullie uitstend af. Geniet hiervan. Beste groet.

Bea

Ik geniet van jullie verhalen ?
Genieten jullie nog even van je vakantie

Mien

Wat lekker niks hoeft alles mag niet veel gedaan maar wel.leuk verhaal

Mien

De steentjes zijn prachtig

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!