lambermont2.reismee.nl

Dag 46. Doodvermoeiend

We raken al aardig verslaafd aan het uitrusten. Dat moet ook wel,want ons leven is erg druk. Om te beginnen is het warm. Zo rond de 35 graden. Maar we maken ons op voor een hittegolf hier. Vanaf woensdag temperaturen boven de 40 graden. Op Sicilië en Sardinië zelfs 47/48 graden. Nu waren wij niet van plan daar naar toe te gaan, dus dat komt goed uit.

De Coop hier hebben wij vorig jaar niet ontdekt. We dachten dat er maar 1 supermarkt was, 15 minuten rijden, die van alles net niks heeft. Stom van ons, want als we op ons favoriete plekje op het terras bij Jasper zitten, kijken we beneden in de verte tegen een giga Coop aan( blijkt nu, wisten we niet). Het is een goede ontdekking. Ze hebben een enorm assortiment glutenvrije zooi. Uiteraard belachelijk veel koek, maar ook pasta in werkelijk allerlei vormen en met verschillende ingrediënten gemaakt. Het was een aangename ontdekking.

De temperatuur liep al snel op en om 12 uur was het reeds 33 graden. Na de boodschappen was er cappuccino en daarna een frisse rauwkostsalade met wat " prostitutie ham" als lunch. Hoewel erg lekker en leuk allemaal, inmiddels waren we wel aan een afkoelertje toe. Dus hopla, het zwembadje in. Het water was 29 graden, dus dat geeft genoeg aan over de zonneschijn hier. Toch wat afgekoeld zijn we rond half 4 ons schoonheidsslaapje gaan houden. Nou, dat lukte best, want we waren er moe van( en ook van dat glas wijn bij de lunch). Als roosjes geslapen stonden we fris en fruitig rond 5 uur op om bij Jasper op het terras een drankje en hapje te doen met een goed boek erbij.

Aan het eten had ik een makkie, er lag nog nasi en satesaus die over was van eergisteren. Na het eten de huishoudelijke zaakjes geregeld, onze moeder gebeld, met Janneke gefacetimed en nu zitten we gezellig gevloerd van een drukke dag met n glas limonade onder onze feestverlichting van de muggen te genieten.

Ciao

Mien

Het was weer een zware dag voor jullie maar ook fijn dat je daar een keuze had voor eten er zullen nog vele zware dagen komen

Mien

Gezellig de lichtjes bij de voortent ik vind je steen heel leuk

Billy Bond

Wat een spektakel dag met dynamische inpassingen, maakte alles weer tot een heerlijke dag, maar, waar is wasr, de temperatuur is wel erg hoog, dus een beetje rekening mee houden en dat doen jullie perfect. Geniet. Met allerbeste groet.