lambermont2.reismee.nl

Dag 45. Afgepeigerd

Zouden we het leren? Ik heb goede hoop. Nadat we vanmorgen eerst uitgebreid hebben uitgeslapen en in bed n puzzeltje op internet hebben opgelost, zijn we opgestaan. Het was buiten heerlijk om te zitten, dus lekker rustig ontbeten. Even 'n kledingwas in de machine gegooid en die later opgehangen. Het droogt hier natuurlijk als een gek. De stilte hier is geweldig. Ik heb daarna een paar steentjes beschilderd en Herman zat lekker te lezen. Na de lunch hebben we ons, afgepeigerd van het zware luieren, naar het minizwembad hier begeven. Het is zo' n enorme grote bak. Je zwemt er niet echt in,maar kunt reuze gezellig socializen en lol hebben en vooral: afkoelen. Na deze enorme sportieve prestatie zijn we aan onze siësta begonnen. De rest van de camping bejaarden sliep reeds. De siësta leverde ons weer flinke energie op om rond half 5 op het terras te gaan zitten met een paar glazen wijn( ja Billy Bond, een fles dus). Ja, en op zo' n terras zie je van alles, je leest wat en voor we het wisten was het tijd voor mij om te gaan koken. Een Toscaanse schotel schafte de pot, met daarbij gebakken kip balletjes.

Inmiddels zitten we weer afgepeigerd van een drukke luier dag lekker buiten en ga ik een kopje thee en koffie zetten.

Mien

Wat heerlijk zo een dag daar heb je vakantie voor maar je wordt er ook moe van het is toch een inspanningen zo een dag

Alie

De Lambermonts in luilekkerland.

Billy Bond

Wij genieten buitengewoon van ook dit verslag, de luiheid en het genieten daalt gewoon op ons neer, heerlijk en dank. Ook voor de begripsaanpassing. Beste groet en geniet.