lambermont2.reismee.nl

Dag 32. Zwemmen en luieren

33 graden, zon, water, rust. Dat was zo ongeveer de dag. Wel boodschappen gedaan, maar heel snel om gauw terug te zijn op de camping. Niet spannend, wel heerlijk.

Laat geluncht en daarna naar het zwembad gelopen dat hier 50 m vanaf onze caravan ligt. Daar hebben we zwaar werk geleverd: toezicht gehouden op het luierende volk. Er ligt kunstgras bij het zwembad waar iedereen zijn voeten verbrandde als je daarop liep. Dat is een minpuntje. Maar het bad is groot genoeg om daar massaal de voetjes te blussen.

Ik heb een filmpje gemaakt van het weggetje dat naar de camping leidt. Dat staat op deze site onder "video". Als we woensdag weggaan moet ik aan het begin van dat weggetje gaan staan om tegenliggers tegen te houden. Een caravan als tegenligger wordt een ramp. Een dergelijke actie hebben we vorig jaar ook bij een camping in Italië moeten doen.

Morgen nog een lekker lui dagje hier.

Alie

Geen beter vakantieleven dan een lekker lui leven.
Toch af en toe toch maar een activiteit zoals verkeersregelaar.

Mien

Wat een zware dag je moet er wel aan denken dat jullie vakantie hebben laat een ander het zwembad beheer over nemen

Billy Bond

Dit is echt vakantieplezier, en met het toezicht op het zwembad en de verjeersregeling op dat smalle weggetje zal het met jullie in een mooi en vrolijk verhaal eindigen. Go strong together en beste groet.