lambermont2.reismee.nl

Dag 30. Lapzwans&Co

Na een rustige nacht zijn we tegen half 10 uit onze koffer gestapt. De zon scheen, de temperatuur was aangenaam en het buiten ontbijten is heerlijk. Na het eten heb ik alvast het eten voor morgen klaargemaakt. Dat was voor vandaag bedoeld, maar we gaan uit eten. Zonde om overstuur te laten gaan, nu heb ik morgen een makkie als we op de nieuwe camping aankomen.

Na de koffie even brood gehaald bij de Lidl. Op de rotonde daarvoor was een tiny house omgekieperd. De genderme had dus een belangrijke taak: ondanks onze duidelijk richting aangeven ons alsnog diezelfde richting aan te wijzen?.

Wat heel leuk is: de cicades zingen weer volop hun lied en overal bloeit de Oleander weer. Wij genieten daar enorm van.

Vanmiddag zijn we naar de rivier gewandeld waar deze camping aan ligt. Hieronder zet ik een linkje. Als je dit in je adresbalk plakt kun je het filmpje zien.

Later is Herman nog in zijn uppie verder gaan kijken.

En ja, langleve onze medekampeerders. Wat is er nou leuker dan vanuit je luie stoel commentaar leveren tegen elkaar over je buurtjes.

Om te beginnen de mannen om ons heen die urenlang poetsen op hun auto, caravan en gereedschap alsof het hun kindjes zijn. Dat zal ook wel zo zijn denk ik. Zelf konden ze geen kinderen baren dus toen de vrouw hun kinderen kreeg hebben zij hun auto/ caravan tot hun kindje gemaakt?. Gelukkig voelt Herman zich niet geroepen deze zelfde activiteiten te ontplooien.

De buren vertrekken ook morgen en die man is de ganse dag zoet geweest met afstoffen,oppoetsen (en weten wij veel) van stoeltjes en zijn caravan. Alles opgeruimd en dus de rest van de tijd binnen zitten of een keer het laantje op en neer lopen. Ja, en dan zitten wij elkaar aan te staren en blijven vooral ZITTEN. Met een boek, wat lekkers, n dutje doen, maar we vertikken het om nu al op te ruimen omdat we morgenochtend vertrekken. Wij zijn lapzwanzen.... echte ongelooflijke lapzwanzen. Zo werd ik vroeger al betiteld en ik geef het nu toe: ik ben een lapzwanz uit het Land van Lol en ben daar reuze blij mee.

Oke, Lapzwans&Co gaan uit eten nu.

Billy Bond

Wellicht weinig verwachtingen bij de fam lapzwanz, maar we uiterst gezellig en genietend van lekker eten en ook gekeuvel, intern dan wel extern. Go strong together.

Alie

Echt zo’n verhaal van “ we zijn er bijna”…