lambermont2.reismee.nl

Dag 27. De NHIH

Gisterenavond laat barstte hier het noodweer los. Zware regenval, felle bliksem met onweer. Hier vlakbij is er een inslag geweest, wij verschoten van kleur bij die knal. Om onszelf te troosten en vooral om onze onverschrokkenheid te bewaren, hebben we dus samen een plak pure chocola verorberd. Dat hielp enorm! Aanradertje. Toen we dachten dat het feest was afgelopen zijn we in ons bed gekropen. Hoewel ik wel n keer wakker werd omdat ik naar de wc moest en dacht dat er iemand foto's stond te maken, heb ik verder niets gemerkt van eenzelfde bui als eerder het geval was. Langleve mijn slechte gehoor zeg ik dan.

Vanmorgen hebben we eerst van 2 eenpersoonsbedden 1 driepersoonsbed gemaakt( het was wat sombertjes buiten), en daar heerlijk in uitgeslapen en het nieuws op internet bekeken. Zeer riant. De zon scheen vervolgens tot een uur of 1 en we hebben lekker buiten gezeten. Toen was de lucht inmiddels dermate betrokken, dat wij besloten dan maar boodschappen te gaan doen.

Geweldig plan van ons mag ik zeer bescheiden opmerken. De wolken lieten hun tranen de vrije loop en wij ook toen we de prijzen in de supermarkt zagen.

Maar ondanks die prijzen gingen we op de terugweg langs de Mac. We hadden nog niet geluncht tijdens ons drukke zonnebad vanmorgen, en daarnaast willen we graag de plaatselijke ondernemer steunen in deze barre tijden. Dus hup, aan de frites.

Bij thuiskomst waren we zo enorm uitgeput van dit alles dat we onszelf op een drankje hebben getrakteerd en lekker buiten zijn gaan zitten. Helaas ging het buiten tijdens mijn kookfestijn mis en hebben we binnen gegeten. Na het eten moet er worden afgewassen en terwijl ik het fornuis en de caravan even poetste van binnen, is de NHIH ( Natte Hulp In de Huishouding) buiten gaan afwassen EN de caravan poetsen .... In de regen! Dat is nog eens een vent. MIJN vent!

Wat ook het vermelden waard is, dat is het uitzicht vanaf de camping. Die ligt hoog en aan de rand kijk je prachtig over de bergen en de dalen met plaatsjes en bossen. Kijk maar bij de foto’s.



Ik ga een warm bakkie inschenken voor deze kanjer.

Reacties

Reacties

Mien

Jullie hebben weer een gezellig verhaal als ik het lees zie ik het voor me geweldig hoor

Billy Bond

Wat een mooie dag weer beleefd en spectaculair beschreven. Acceptabele uitleg om je te vergrijpen aan een plateau chocolade, lekker knabbelen. Tja, en dan die overwegende gevoelens ook dynamisch en gevoelig gepresenteerd. Geniet en beste groet.

Alie

Donnerwetter! Wat dat op zijn Frans is? De Fransjes zullen overigens wel blij zijn met wat hemelwater. Waarom dat nou met zo’n kabaal moet laatsvinden zou ik niet weten. Neem nog maar een klein stukje chocolade.

Marjan

Het was weer een zeer lezenswaardig verhaal! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!