lambermont2.reismee.nl

Dag 26. Inbrekende eekhoorn

We zijn vandaag verkast naar een camping ruim 300 km verderop in de buurt van Clermont Ferrand. Iedereen op deze camping heet Naaktgeboren. Lekker makkelijk dus.

Met het weer hebben we enorme mazzel. Gisterenavond had Herman dus de luifel schoongemaakt( lees ontdaan van alle vogelpoep), maar die beesten hebben zich vannacht nog even laten gelden. Vanmorgen hadden we een paar druppels regen, voldoende om even rustig te ontbijten. Daarna was het droog. We hebben dus alles droog kunnen inladen en zijn om half 10 vertrokken.

Omdat we via de tolweg reden, en het daar meestal rustig is, maakten we snel kilometers. Maar ja, Herman had gezegd dat we tussen 3 en 4 op de camping zouden arriveren, en de navigatie wees aan dat we er om kwart voor 1 zouden zijn op ons tempo.

Dus uitgebreid koffie gedronken op n rustplek in de zon. Tijd rekken heet zoiets. We zagen uiteraard wel op internet dat het het en der slecht weer was,en tot onze grote spijt was het op de camping die wij verlaten hadden bar slecht weer. Maar ja, de zon moet ergens schijnen en dat was dus bij ons.

We hebben onze weg vervolgd en nog een keer koffie gedronken ergens en jawel, er viel n beetje regen. Niet veel, de caravan knapte er niet van op. We zagen onderweg wel de ravage die eerdere buien hadden aangericht.

En zo arriveerden we rond 3 uur bij de firma Naaktgeboren waar het een prima temperatuurtje was en we een mooie staanplek hebben. En nog steeds is het lekker buiten. Het is hier doodstil op de vogeltjes die fluiten na. Wel zag ik een eekhoorn inbreken in een voortent, dus we moeten zorgen dat we alles potdicht houden voor we zo'n vriendje vannacht over ons bed hebben rennen. Dat is goed voor n infarct zeg. We hebben heerlijk geborreld, gegeten en afgewassen en nu ga ik mijn schoongewassen pruik even fatsoeneren en thee zetten.

Voor ik het vergeet. Onze kleindochter Milou is vandaag aan haar neusamandelen geholpen en ze heeft 't echt fantastisch gedaan. Wat een stoere tante is dat zeg????

Mien

Zo te lezen lekker rit gehad en op een camping waar je geen kleding nodig heb dus ook geen was. Wat goed van Milou dan heb ze dat maar gehad

Marjan

Zo’n klein wichtje en nu al neusamandelen eruit? Ach wat zielig. Hopelijk snel hersteld!

Alie

Né nu?
Ooit iemand gekleed geboren?

Billy Bond

Wat flink van die kleine Milou, fijn hoor. Ja en dan dat gemak van geen was hoeven te doen op deze camping sportieve beweging daar. Dan di griezel van de eekhoorn, mooi dat he even zag, ko.t hij bij jullie eruit in. Genietvan de gezellige borrels. Beste groet.