lambermont2.reismee.nl

Dag 24 hangouderen

Het is gelukt! We hebben vandaag een echte rustdag gehad. De intentie was een kasteel bezoeken omdat de weersvoorspellingen slecht waren. Laat het nou de hele dag prachtig weer zijn geweest hier. Dus toen het vanmorgen droog was en de zon scheen hebben we eerst even gekeken wanneer die regen ging vallen. Die viel om precies te zijn zoals het hoort: links en rechts om ons heen, maar niet boven de camping. Dus hebben we genoten van de zon en lekker bij de caravan de hangoudere uitgehangen, wat zitten lezen en aan een sok zitten breien.

Om 4 uur kwamen onze buurtjes borrelen en dat was heel gezellig.

Maar het ziet er nu naar uit dat er morgen toch wat druppels gaan vallen. Dus morgen wordt het kasteeldag.

Dinsdag vertrekken we naar een camping in de buurt van Clermont Ferrand. Daarna wordt het weer prachtig weer en trekken we verder.

Mien

Toch wel lekker zo oudere dag lekker handig dat kan geen kwaad

Billy Bond

Programma goed aangepast aan de omstandigheden. Dynamische flexibiliteit. Dagafsluiting met een buurtfeest je, kan het aangenamer. Geniet en beste groet.

Alie

Ook daar word je moe van hoor, van hangen. Maar men zegt dat zelfs dat went.
Hier aan boord van de “Horizon” maak ik (passies) mee hoe mensen een kik
krijgen van bingo. Ongelooflijk hoeveel soorten verslavingen zijn, zoals b.v. sokken breien.
Nou, die smook in de smoel is ons bespaard gebleven vandaag. Of we dat te danken hebben aan de Milieugod dan wel falende oude techniek is mij niet bekend, maar we werden beduveld en met zo’n kleutertreintje door Medembliks dreven gedreven.
Veel oude huizen (kolonisatiezonden), veel water, héél véél bootjes en in de buitengebieden: opperdoes en rode kolen. Veel hoop dus voor aardappeletend komend jong grut.