lambermont2.reismee.nl

Dag 23: rondrit in de omgeving

Vandaag is het eventjes de laatste mooie zonnige dag. Daarna zouden volgens de weersvoorspellingen er 4 of 5 dagen met regen komen. En het is zonde om met deze dag dan een binnen-activiteit te gaan doen. Dus hebben wij ons beperkt tot vakantie vieren: langzaam en laat opstaan en rustig ontbijten.

Het is wel al erg vroeg erg warm en benauwd. Daarom hebben we lekker een rit door de omgeving gemaakt en van het Franse landschap genoten. Ergens in een heel klein dorpje bij een restaurant een cappuccino gescoord en verder diverse kastelen gezien van groot tot klein en van goed onderhouden tot iets bouwvalliger.

Terug op het honk maar even een dutje gedaan.

Vlak na het avondeten (met aardbeien met slagroom toe! ) begon het heel licht te spetteren. Maar dat hield snel weer op. Een voorbode voor morgen.

Maar omdat het morgen dus gaat regenen hebben we maar weer een binnenactiviteit doen: heel origineel een kasteel bezoeken!! ?? Maar wel een mooie en grote.

Alie

En bij welke koning/koningin/ prinses gaan jullie dan morgen op audiēntie?
Om het droog te houden zou je ook ergens een kelder kunnen induiken om er een slokje te drinken. Als je maar weet boven water komt.

Mien

Toch rustige dag en veel gezien en genoten daar heb je vakantie voor

Billy Bond

Fijn om zo van dat prachtige Franse landschap te genieten, altijd mooi, regen of niet. De vanatiemofus staat op sterk, dutjr

Billy Bond

Vakantie modus staat op sterk, met dutje en dagafsluiting met aardbeien en slagroom. Geniet en beste groet.