lambermont2.reismee.nl

Dag 17. Onze trouwdag

Vandaag was het onze trouwdag. We vieren dit elk jaar, zo ook vandaag. Heerlijk uitgeslapen om te beginnen. Mijn cadeautje voor Herman was dat ik de dekbedhoezen verschoonde vandaag. Wat zal hij lekker slapen vannacht. Na de koffie zijn we in de auto gestapt om een eindje te rijden. En tijdens die rit hadden we wel 10 engeltjes op onze schouder. Opeens kwam er een tegenligger aan op 'n stille weg die klaarblijkelijk meer dan ladderzat was en frontaal op ons in kwam gereden. Herman vloog de berm in. Als Herman op dat moment even in zijn achteruitkijkspiegel had gekeken was deze dag triest afgelopen. Nu zijn we met de schrik vrijgekomen, hoewel het beeld constant in mijn hoofd zit.

Uiteindelijk zijn we bij de Mac gestopt en trakteerde Herman op een frietje en kopje koffie( zijn cadeautje aan mij). Nadat we weer bij de caravan waren hebben we geproost op onze trouwdag en het ongelooflijke reactievermogen van Herman. Bubbels en 'n hapje om het feestje compleet te maken.

Tijdens onze rit zijn we trouwens gestopt bij zo'n toko met een waanzinnige hoeveelheid tuinwanstaltigheden. Ze hadden er een schitterend karretje met levensgrote ezel er voor. Maar ja, t Beest was van steen dus daar zou ik geen lol aan beleven. Ze hadden er ook n levensgrote stenen kip. En uiteraard die molentjes. Maar ja, die hebben afgedaan nu ik die ezelswagen heb gezien:):):)

Morgenochtend vertrekken we richting Blère. 300 km hier vandaan.

Vanavond tegen 10 uur gaan we als echte randfiguren naar de rand van de camping naar de zonsondergang kijken. We kijken uit op de zee en met dit prachtige weer schijnt de zonsondergang een spectaculair gebeuren te zijn.

Reacties

Reacties

Gijs

Dan gaan jullie vast ook op bezoek bij Chateau Chenonceaux! Prachtig kasteel! Tip: zelf flesje water mee nemen. De wachtrij voor een versnapering zijn ellenlang. Goede reis!

Mien

Deze dag zullen jullie niet gauw vergeten blij dat de engelen er waren

Alie

Van de molentjes tot de ezel bekeerd??
Wat zal het Lambermontplein er fraai uit gaan zien.
En jullie zijn nog lang niet thuis!
Houdt die engelbewaardersi in dienst.

Eva

Dat was een dag om nooit meer te vergeten dus!

Billy Bond

Allereerst proficiat met jullie trouwdag, dat er nog vele mogen volgen in gezondheid. Tja, en dan de nasmaak van het frietje bij de Mac, wat een scherpe reactie van Herman, mooi werk makker. Over molentjes en ezelwagens kan ik het niet hebben omdat ik over inrichtingen de kluts kwijt ben. Ik wens jullie een goede reis naar de volgende bestemming. Geniet.

Loes

Wat vreselijk zo'n ervaring. Zeker veel beschermengelen om jullie heen. Laat ze de rest van de reis maar meegaan!
Nog veel plezier samen.?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!