lambermont2.reismee.nl

Dag 16. Lege kassa

We hadden een doodgewone zaterdag. Lekker uitgeslapen,ontbeten en toen op jacht naar boodschappen. Het zou hier de hele dag regenen en inderdaad, vanmorgen vroeg hoorde ik het gieten. Daarna zijn er 'n paar druppels gevallen toen we in de auto zaten en verder bleef 't droog. Met zo n 20 graden, dus niet echt koud.

Zelfs bij de supermarkt liep alles op rolletjes. Er stonden wat rijen voor diverse kassa's, maar 1 kassière zat zielig, eenzaam en alleen achter haar kassa. Eerst dachten we dat we hallucineerden, dit was toch niet echt? Fata morganaatje in Frankrijk? Maar echt, niemand had haar door. Dus hebben wij onze goede daad van vandaag gedaan en de kassière als echte goed padvinders werk bezorgd. Het mens straalde er van( vonden wij).

Als lunch had ik een salade gemaakt die we buiten hebben genuttigd en daarna zijn we een rondje gaan maken. Langs de kust van Normandië . Leuk. We zochten een koffietentje, maar het enige dat we zagen waren restaurants zonder ergens een parkeerplaats. Die toko's waren, hoe is het mogelijk, dan ook klantloos.

En nu gaan we een spelletje doen, want daar hebben we het tot nu toe deze reis veel te druk voor gehad.

Billy Bond

Mooi zo te lezen over jullie goede daden en het genot van het winkelen. Wel if geen parkeerplek, jilliecxulkdn ergens nog wel onderduiken in een on andere lufiekevtent en dan zal het genieten worden van de perfecte Franse keuken, en drankjes. Geniet

Alie

Vogeltjes, visjes, krabbetjes gezien aan de kust?

Alie

Enne … krijgen we ook nog een landkaarten te zien?

Mien

Jullie hebben altijd wel iets dus geen saaie vakantie