lambermont2.reismee.nl

Dag 10: was en wandelen

Vandaag konden we weer genieten van de grote geneugten die automatisering en het internet ons biedt: het is wasdag. Dus op naar het washok, gewapend met smartphone, codegenerator, user, password en, oh ja, de was. Maar het ging perfect. En eigenlijk best wel snel. Grote wasmachine dus met 1 machine kun je echt veel wassen. En dat betalen is eigenlijk heel makkelijk zo. ‘s Middags zijn we lekker gaan wandelen. Deze keer zonder beginnersfouten dus met water, zonnehoedjes en zonnebrandcreme. Vlak achter de straat door het dorp is een uitgestrekt gebied met landbouwgronden en bossen. Licht heuvelachtig en zeer rustig. Gelukkig waaide het redelijk, want anders was het erg heet geweest. We liepen wel zonder kaart maar natuurlijk wel met maps van google. Anders is het verdwaal-risico te groot. We hebben niet zo heel veel gelopen: maar zo’n 7 km. Maar we hebben door Covid en de nasleep daarvan al tijden niet meer lekker lang kunnen wandelen. Maar vandaag ging het prima. Het was er prachtig en natuurlijk heel rustig. Logisch: wie gaat er nu daar lopen! Zeker geen toeristen, want die zijn hier nauwelijks.

Thuis gekomen zijn we lekker in de schaduw gaan zitten lezen met meerdere frisjes: dat heet vakantie-vieren!

Marieke

Héérlijk!!!

Mien

Best een.gezellige dag alles liep op roltjes vooral de was jullie worden er goed in

Mien

Foto's alleen op de wereld

Karin en Ad

Heerlijk die rust! Geniet er met volle teugen van!

Billy Bond

Wat kan de mens snel leren omgaan met de automatisering zelfs bij de was en de huishouding. Knap werken.