lambermont2.reismee.nl

Dag 8. Cashewnootjes

Vandaag hadden we een rustdag. Uitgeslapen, uitgebreid koffie gedronken en uiteindelijk 5,5 km gewandeld. Daarbij maakten we de fout geen hoedjes op te zetten en vergaten ons in te smeren. Dus na 40 minuten zijn we teruggehobbeld. Boodschapjes gedaan, zitten breien en lezen.

Het weer is mooi. Vandaag frisser dan afgelopen dagen, maar wel zon. Vanaf morgen is t weer warmer, zo'n 25 graden.

Herman greep trouwens mis naar zijn cashewnootjes. De ziel. Die halen we altijd bij AH en hij vindt t lekker zo'n bakje weg te eten bij n glaasje wijn voor t eten. Maar ja, de zak was leeg, dus nu moet hij het met Carrefour cashewnootjes doen .

Maar als we over n paar maanden weer thuis komen wacht hem daar een geweldige verrassing. Voor we op reis gingen had ik 12 zakken cashewnootjes bij Appie gehaald. Deze staan op hem te wachten..... in onze kelder.....

Mien

Toch nog actief geweest met wandelen wel zielig voor herman niks te knabbel

Alie

Doe je dus lekker lang mee, met die keldernoten, bidt maar dat het geen keldermotten motten worden.

Billy Bond

Wat een genieten weer van het mooie weer, met voldoende of onvoldoende smeermiddelen. Blijft een genot zo'n lekker klimaat. Tja en dan de juiste cashewnootjes in het vooruitzicht plaatsen; valt dit niet onder culinaire manipulatie binnen de huishouding. Geniet van die nootjes Herman, ook andere merken smaken wel, zeker bij de wijn. Geniet.

Marjan

Gossie…..?