lambermont2.reismee.nl

Dag 5. Actie...

Vandaag hadden we een rustdag. Lekker lezen, breien, stukje wandelen enz.

Toen mijn zonen op de kleuterschool zaten kwamen ze af en toe thuis met "kleutermopjes".Op 'n dag kwam er eentje thuis en vroeg of ik "actie" wilde zeggen. Ik voelde ' m al aankomen, maar gaf toch gehoor aan 't verzoek.Met een grote grijns kwam de reactie van zoonlief:" met je blote billen in de taxi". Ze rolden zo ongeveer over de grond van het lachen. En al die vriendjes die ze mee naar huis namen kwamen met dezelfde grap. Net zolang tot er weer een nieuwe mop rondging.

Jarenlang heb ik hier niet meer aan gedacht. Tot vanmorgen, toen wij van onze rustdag genoten met n kop koffie voor onze caravan. Ineens stond er een meneer aan ons tafeltje. De man zei "ik ben van ACSI".......Het is niet te geloven maar ik.......ZWEEG...(en DAT heeft me bijzonder veel moeite gekost).

Enfin, de vraag die gesteld werd door de meneer was of wij onze mening wilden geven. En zoals iedereen vast wel weet: jazeker, willen wij onze mening geven, zelfs ongevraagd.

Nadat de ACSI man was vertrokken zijn we toch zelf in actie gekomen: we gingen die kolossale kerk hier in ' t dorp bekijken. Helaas! Verder dan de ingang kwamen we niet. De Heer is door de week niet te spreken.

En zo komt het dat wij nu als twee echte asociale bejaarden op een Franse camping aan een glas rode wijn zitten met een boek op schoot.


Reacties

Reacties

Kim

Klinkt als een prima actie, die wijn en dat boek. Geniet ervan! Groetjes Gijs, Kim, Lenne en Suus

Mien

Je had ook eerst een app kunnen sturen maar toch een rustige dag eetsmakelijk voor straks

Alie

La douche France.

Billy Bond

Het is even wennen msst komen weer on de swift. Wat is het weer genieten van deze uitgebreide en informatieve verhalen. Knap hoor. Heel veel plezier en succes met deze reis. Fantastisch initiatief. Geniet en go strong together. BB

Marjan

Misschien zou ik het moeten weten maar eh…. Wat is de ACSI?

Marieke Lambermont

De ACSI is een club waarbij campings aangesloten kunnen zijn. Daarvoor moeten ze voldoen aan eisen en ze worden jaarlijks beoordeeld

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!