lambermont2.reismee.nl

De vooravond van ons vertrek.

Het is zover. Morgenochtend vertrekken we dan. Vermoedelijk rond half 11. Er moet altijd nog t nodige gedaan worden voor we kunnen rijden. De caravan is ingepakt, de auto ook. De wasmachine draait n laatste wasje. Gisterenavond zijn we samen uit eten gegaan bij de wok in Elst.

Vanmorgen is Guus eerst nog n uurtje hier geweest, zodat we uitgebreid konden knuffelen Daarna zijn we gaan kijken bij het zwemmen van Guus en Bas .

Vanavond hebben we bij Bas en Nien gegeten. Tot mijn grote verrassing kwamen Viviane en Nick ook met Milou. Wat een rijkdom, we hebben er van genoten. Milou was heel lief voor Guus, wilde hem knuffelen. Nu nog even wat aantutten hier en dan op tijd naar bed. Tenslotte moeten we( lees Herman) morgen die sleurhut hier de straat uit zien te krijgen. En gezien het lichtelijk asociale parkeergedrag verderop in de straat belooft dat nog n dingetje te worden.

Lieve mensen: we zijn er klaar voor.

Mien

Wat leuk met ze alle bij Bas en Nien wij wensen jullie een goede reis en een.hele fijne vakantie lekker genieten samen liefs van ons

Jannie Harderwijk

Marieke en Herman, het avontuur begint dus al bij jullie in de straat
dat belooft wat.....
We gaan jullie belevenissen volgen.
Karren maar!
Groetjes Jan en Jannie

Gijs

Ik help wel met auto's schuiven hoor! Mooie reis gewenst!

Karin en Ad

Heb het goed samen!

Marjan Witzel

Wederom een nieuw avontuur. Geniet ervan en behouden vaart!

Yvonne

Fijne vakantie. Geniet er van.

Alie

Zie auto noch sleurhut in de Israel of elders, dus jullie zijn veilig van de straat en op weg naar mooie avonturen.