Lambermont op pad.

Lieve familie, vrienden en vreemde belangstellenden.

Het is bijna weer zover: op 26 mei 2023 gaan we weer een paar maanden toeren door Europa.

De bedoeling is eerst een maand door Frankrijk rijden en daarna doorrijden naar Italië.

In Italië rijden we tot onder Napels en van daaruit trekken we via het midden van Italië weer omhoog.

Via Frankrijk en aan het einde de Eiffel willen we dan zo rond 7 september weer thuiskomen.

Een en ander hangt af van eventuele stakingen in Frankrijk. In dat geval moeten we de route gaan herzien.

We hebben er zin in en de voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang.

Wij zien jullie graag terug op onze reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Herman en Marieke

Bea

Hallo Herman&Marieke, wij wensen jullie een voorspoedige, veilige, mooie en gezellige reis toe. Kijken al uit naar jullie reisverslagen.
Groetjes, Theo&Bea

Harry

Hoi Marieke en Herman. Ook namens mij een goede reis gewenst. Heerlijk om er zo op uit te trekken. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Groetjes,
Harry @ Diane

Leuk dat we weer mee mogen reizen

Alie

Bon voyage,

Riny Meeuwsen

Hallo Marieke en Herman, heerlijk dat jullie er weer op uit zijn getrokken.

Ik ben een beetje laat, maar ik wens jullie een hele goede, mooie en voorspoedige reis
met heel veel mooie momenten . Beter laat dan nooit.